środa, 3 czerwca 2015

Dzień 1 - Witam

Witam wszystkich czytelników na moim blogu, będę się starała aby był to dziennik. Ale wiedząc jak to życie potrafi nam krzyżować plany, nie obiecuję.
Mam na imię Żaneta pochodzę z małej miejscowości na śląsku, interesuję się zoologią, botaniką, matematyką, siatkówką, fotografią i filmem :)

Blog zakładam ponieważ, chciałabym po szkole założyć własną działalność, potrzebuję do tego celu około 300 000zł, suma nie mała, baa można powiedzieć ogromna... ale lubię wyzwania. Wiem co chcę robić w życiu i będę do tego dążyła. Postanowiłam, raz oszczędzać. Dwa, spełnić owe tytułowe "milion przysług" za kwotę minimum 30gr jedna i nazbierać nawet za 10lat na moje marzenie.
Dodatkowo będę podejmowała prace dorywcze, głównie opieka nad dziećmi po szkole i może coś znajdę na weekendy. Wszystko postaram się opisywać w moim "pamiętniczku";)

To Wam zostawiam pole do popisu. Każdy może się ze mną skontaktować i określić własne warunki. Jednak jak narazie chciałabym aby były to przysługi mobilne. Np rejestracja gdzieś, polubienie zdjęcia lub wpisu, opublikowanie czegoś na tym blogu lub moim facebooku. Nie chcę aby przysługa za 30gr zajmowała mi pół dnia, zrozumcie.
Niektóre przysługi postaram się opisywać, jeżeli będzie taka możliwość nawet je podlinkuję dla Was.

Także trzymacie mocno kciuki a ja zabieram się za przeczesywanie internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz