sobota, 6 czerwca 2015

Dzień 4 - weekendowo

Witam, dzisiaj udzielił mi się poogodowy i weekendowy nastrój. Mam mega lenia xD
Po wczorajszym szale, dzisiaj zimny kubeł i zarobione 20gr...

Znalazłam na forum wydaje mi się ciekawy sposób na dorobienie, serwis który skraca link. Działa to mniej więcej tak: Generujemy sobie link w serwisie Shorte.st  i Adf.ly:  każdy kto w niego wejdzie, poczeka 5s i kliknie "skip ad" i przejdzie do właściwego linku, a ja zarobie ... chyba z 3$ za 1000 wejść, spróbuje.Zaczęłam tworzyć Fanpage na Facebooku do promocji owych linków.
A tutaj przykładowo wygenerowany linka do mojego bloga, jeżeli ktoś chce może klikać i udostępniać:
1: sh.st/lgYfA
2: adf.ly/1IPBKI

Dodatkowo jako że interesuję się fotografią zapisałam się do 3banków zdjęć, gdzie mogę wrzucić własne zdjęcia i dostać pieniądze za każde ich pobranie.

Jak widzicie chwytam się narazie wszystkiego, zobaczę co się opłaca i będę z czasem rezygnowała z najmniej opłacalnych rzeczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz