czwartek, 4 czerwca 2015

Dzień 2 - pierwsze zadanie i nowe znajomośći

Pogoda dzisiaj dopisuje, opalałam się troszkę i grzebałam w sieci, znalazłam kilka ciekawych for?(jak to odmienić?) internetowych o zarabianiu przez internet.
Na jednym z nich założyłam konto. Niestety nie interesuje mnie klikanie w reklamy i podobne tego typu rzeczy za 0,001$. Ale znalazłam dział z szybkimi zleceniami przez użytkowników i tak dzisiaj zarobiłam pierwsze 2zł przez internet :D za prostą i szybką rejestrację w dwóch grach online oraz serwisie blablacar. Musiałam tylko założyć konto PayPal, bo głównie na tą platformę płatnicza ludzie wysyłają pieniądze.
Oraz ofertą zrobienia sobie kilku zdjęć z nazwą serwisu internetowego, ale tym się na spokojnie zajmę jutro.

Czytając dalej forum natrafiłam na człowieka który zgodził mi sie pomóc i szybko wytłumaczył jak można dorobić polecając usługi bankowe. Zarabiając 50zł miesięcznie za polecenie 1 konta - jestem realistką xD to tak jakbym wykonała 6 zadań dziennie za 0,3zł, więc nieźle.
Dlatego za klika dni pojawi się dział jak - polecane konta bankowe (będę się starała wybrać darmowe i je opisać aby wszystko było jasne dla każdego). Może komuś się spodoba i akurat założy :)

Jeżeli macie jakieś pomysły na zarobienie lub oferty proszę pisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz