niedziela, 14 czerwca 2015

Dzień 12 - Pierwsze polecone konto

Weekend leci mi zdecydowanie za szybko, pociesza mnie fakt, że jeszcze zostało 10 dni szkoły! :D

Przez te kilka dni nie dostałam od waz żadnych zadań, a szkoda. Za to udało mi się polecić  Otwarte Konto Oszczędnościowe (ING) dwóm znajomym, z czego jestem bardzo dumna:D
Jednak i tak muszę czekać na weryfikacje wniosków i wgl, więc pieniądze za polecenie dopisze dopiero jak otrzymam je na konto.

Zachęcam was także do założenia wyżej wymienionego kąta, to nic nie kosztuje a możecie mi pomóc:P

Rozglądam się już za wakacyjną pracą, koleżanka namawia mnie na wyjazd do zakopanego i tam robienie tatuaży z henny na krupówkach, była tam w zeszłym roku i już dzwoniła do tego pracodawcy więc na 90% się na to zdecyduję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz