poniedziałek, 8 czerwca 2015

Dzień 6 - No to polecam konta bankowe

Cześć!
Wróciłam ze szkoły, troszkę się pouczyłam  i stworzyłam dwie nowe zakładki " Polecane konta bankowe / oszczędnościowe" każde założenie konta z mojego linku to 50-65zl dla mnie. Więc jeżeli ktoś się zdecyduje na założenie konta z mojego polecenia to z góry bardzo dziękuję.
Starałam się wybrać konta które pewnie sama też założę. Nie biorąc kart do konta w większości są one w 100% darmowe. Jeżeli ktoś nie ma żadnych usług z ING polecam założenie konta oszczędnościowego, darmowego. Wystarczy wpłacić 1zł i bardzo mi to pomoże:)

Czytam forum zarabiam i szukam pomysłu do promocji skracanych linków z Shorte. Może uda mi się znaleźć jakiegoś użytkownika który podzieli się częścią swojej wiedzy.

Wykonałam dwie rejestracje i zarobiłam kolejne 1zł
Czekam na wasze pomysły i propozycje (nie matrymonialne:)) na dorobienie

Komentujecie=Motywujecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz